ייעוץ קולינארי

תהליך שיפור מתמשך במזון

ייעוץ קולינארי הוא האמצעי החשוב ביותר לשימור שביעות הרצון בקרב הסועדים, לפיתוח חדשנות במטבח, ולקיום תהליך שיפור מתמשך בקרב השפים וחברות ההסעדה. סועדים הפוקדים את אותו חדר אוכל מדי יום במשך שנים זקוקים לריענון בסוג המנות, במגוון המוצע, באופי ההגשה, בצורת השירות ומחפשים את הטעמים העדכניים ביותר שהם מכירים מבילויים מחוץ לשעות העבודה. אבחון מקצועי של צורכי הארגון מאפשר יצירת תהליך סדור, כלכלי ואיכותי של שיפור מתמשך.


מה מספק הייעוץ הקולינארי?

הייעוץ הקולינארי בוחן ומציע סוגים שונים ומגוונים של פעילויות: פיתוח מוצרים חדשים בתפריט, שינוי קונספט הגשה או שירות, בחינת תהליכי עבודה והתאמתם לארגון, בחירת ציוד חדש למטבח או לחצר המזון, עיצוב חדר האוכל, הצעת ספקים חדשים, בחינת עצי מוצר ופיתוחם, התאמת טעמים לאופי הסועדים, תשומת לב לפרטים, שימוש בחומרי גלם חדשים, הצגת חידושים בתעשיית המזון, שינויים בתפעול המטבח ועוד. היכרותנו רבת השנים עם השחקנים השונים בשוק מאפשרת לספק את הפתרון המתאים ביותר לכל סוג לקוח.


הייעוץ הקולינארי של פודביז

פודביז מספקת ייעוץ קולינארי באופן הבא: ראשית, אנו בוחנים את רמת שביעות הרצון של הסועדים ואת נקודות החולשה במערך ההסעדה באמצעות סקרי שביעות רצון וקבוצות מיקוד. בשלב הבא, אנו מבצעים ניתוח לחזקות ולחולשות במערך ההסעדה ומפיקים ממנו את תוכנית העבודה הנדרשת. לבסוף, אנו מלווים את הארגון ביישום התהליך תוך בחינת היישום לעומת התוכנית וההתאמות הנדרשות במהלך התהליך. הצלחת התוכנית היא הצלחתנו, ושיפורים שהומלצו וייושמו במערכי הסעדה בעבר שינו מקצה לקצה את רמת האיכות, השירות ושביעות רצון הסועדים בארגון.