שביעות רצון

דעת הסועדים קובעת

מדידת שביעות רצון הסועדים היא כלי חיוני בהבנת צורכי הקהל ומאפייניו. שאלות אקראיות או שיחות מסדרון פשוט אינן מספיקות. פודביז מאפשרת לכם לקבל פתרון מקצועי, מדעי ונטול פניות באמצעות סקרי שביעות רצון המביאים לידי מיצוי את מכלול האוכלוסיות בארגון, הבקשות הממוקדות שלהן ורמת שביעות הרצון שלהן לאורך תקופה. כך, ניתן לבחון את התקדמות תכנית השיפור ולעדכנה במהלך הדרך.


תכנית עבודה מתקנת

שביעות רצון הלקוחות ניתנת לבחינה באמצעות סקרים הבוחנים מאפיינים שונים: טעם המנות, מגוון המנות, איכות השירות, מאפיינים תפעוליים, דרישות ובקשות לקוחות, היתכנות של תהליכים עתידיים וכדומה. סקרים אלו ניתנים לביצוע בצורה ידנית או אלקטרונית ואנו מספקים ניתוח של הממצאים וכן תוכנית עבודה מתקנת למערך ההסעדה.